Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 kokt vann...men lure på kor tid det er normalt og ta vann fra spring og varme i micro?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 aldri! det har med melkebakterier å gjøre. du kan slutte å koke flaskene etterhvert. kok bare tutene, men vannet til melka skal alltid kokes.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Det er tull! Så lenge du tar KALDT vann fra springen og varmer i micro, pass på å ikke ta lunkent vann, for da kommer det avleiringer fra varmtvannskranen i vannet. Fra min var ca 7 mnd gjorde jeg det slik!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Første anonym, det er bare tull. Jeg begynte å bruke kaldt vann fra spring da mini ble 8 mndr. Har gått helt fint det.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Oi, er det melkebakterier i vann? Neimen, da har jeg lært noe nytt! Hi, du kan fint bruke kaldt vann fra springen og varme det i micro. Bare varm det like mye som det står på bruksanvisningen til mme.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Å glemte helt å skrive når du kan begynne med det. Kaldt vann fra springen fikk jeg beskjed om fra min hs at man kunne begynne med når babyen var 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå