Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Er det sånn at dere også gruer dere til legetimer uansett hva dere skal der? Det er så vanskelig å begynne en samtale. Etter at en har hilset på legen..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Nå er jeg hos legen bare hvert jubelår da, sist gang (som ikke hadde med svangerskap å gjøre) var da jeg hadde kyssesyken for 3 år siden.. Men jeg gruer meg ikke til et vanlig legebesøk nei. Værre med timer hos tannlegen, det gruer jeg skikkelig for. Selv om det bare er kontroll, har ikke hatt hull de siste 20 årene.. Tror jeg hadde dødd av angst om jeg fikk beskjed om at jeg trengte en rotfylling eller noe.
petite fleur Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Nei, med mindre det er GU så gruer jeg meg ikke. Men så har jeg verdens beste lege, hurra :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Nei. Det sluttet jeg med for mange år siden.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Nei ikke til legen. Det er helt greit uansett... Eneste som er litt ekkelt er GU men ikke noe farlig det heller. Tannlege derimot... huff heller 20 GU enn en tannlegetime UTEN hull... det mener jeg!! Totalangst!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 med mindre jeg er alvålig beskymra for noe så gleder jeg meg. legen min er hot
Tigerpote Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Ja, jeg gruer meg. Liker ikke leger, i hverfall ikke min lege. Liker tannleger bedre enn leger faktisk. Men nå som jeg er gravid, er det mer spennende på en positiv måte:) Å få høre hjertet, måle veksten, snakke om graviditeten osv. Det er koselig.
Frk Marge Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 om dere ikke liker legen dere har; hvorfor bytter dere ikke????
Tigerpote Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Jo, jeg skal det:) Men vil gjøre meg ferdig med ham, orker ikke ny lege akkurat nå. jeg liker ham ikke, men er vant til ham, så det er "trygt" på vis også.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Jeg gruer meg faktisk til hvert legebesøk... Pulsen stiger og jeg blir litt svett. Uansett hva jeg skal. Blir også veldig følsom når jeg snakker med legen, det tror jeg kommer av fordi jeg er så lei alle hormonforstyrrelsene mine som de ikke får orden på.. utrolig trassig..
Gjest Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Syns det er litt kjipern å f.eks ta GU, men det er ikke sånn at jeg går og GRUER meg liksom.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #12 Skrevet 3. september 2009 Jo, foresten, jeg grudde meg noe voldsomt når jeg skulle sette inn spiral.
Gjest ->>- Skrevet 3. september 2009 #13 Skrevet 3. september 2009 Nei, aldri. Jeg liker legene mine, og er der ofte nok til at jeg til en viss grad kjenner vedkommende. Hadde en fastlege jeg ikke likte å gå til, hun er selvsagt byttet ut.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #14 Skrevet 3. september 2009 Gruer meg ikke å dra til legen, men sist jeg var hos legen gruet jeg meg litt for da skulle jeg ikke til min vanlige lege siden han hadde ferie. Jeg er ganske sjenert, så ikke alltid like morsomt med nye mennesker. har ingen problemer med å snakke med legen min, uansett hva det er. Han er så snill og hyggelig, og har aldri hevet på øyenbryna, uansett hva jeg har kommet for. Eller hvor rare og dumme spm jeg har stilt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #15 Skrevet 3. september 2009 Nei, jeg har en skikkelig kul og ålreit lege, så det er (nesten) en fryd å gå dit, annet enn at det er noe i veien med meg eller lillegutt da ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå