Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg kjenner "kanten" bedre når jeg står enn når jeg ligger, hva kommer dette av og er det noen andre med samme erfaring? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At da står du slik at tyngden faller litt "utover" om du skjønner... jeg kjenner det også på samme måte som deg. Mens jordmor ville helst at jeg skulle ligge =)

Skrevet

Ja tyngden faller vel litt "utover" da, føler det er veldig hardt over skambeinet da men når jeg ligger virker det nesten som det forsvinner, glad det ikke bare er meg da, hehe :-P Jeg er 13+3. Mange uker er du?

Skrevet

vi venter vårt 3 barn, går inn i veke 15...kan fortsatt ikkje kjenne denne kanten eg over skambeinet.Ligg engstelig. Gler meg til å bekrefta det av legen på mandag.Da skal eg på kontroll. Kanskje vi kan høre hjertelyden ?? :) Håper alt står bra til inni her :)

Skrevet

Du KAN høre hjertelyden så tidlig men det er ikke sikkert legen vil prøve i tilfelle hun/han ikke finner den.. Men du kan jo håpe da :-) Er visst veldig forskjell på når vi kjenner denne kanten da.. Gleder meg til magen virkelig begynner å vokse jeg, hehe :-P

Skrevet

Jeg har en liten kant. er 14+4 i dag.

Men jeg tror at livmoren går lenger opp enn jeg tror fordi når jeg hørte hjertelyden i 13+1 så fant legen den et stykke over der jeg nå kjenner denne kanten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...