Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg har gått ut med en fyr siden mai, alt har gått bra, helt til nå når han dro på ferie og har ikke hørt fra ham på noen dager, noe som er helt uvanelig og synes det var litt dårlig gjort, nå sender han mld til meg og spør om alt er bra og hvorfor jeg har vært så stille osv, når det er han som har vært stille synes jeg.. Vurderer sterkt å la vær å svare på mld og føler meg litt sviktet av ham siden han aldri svarte på en mld jeg sendte forrige uke, trodde alt var bra mellom oss.. Har to alternativer, svare på mld som ingenting har skjedd og ikke virke berørt av det og si jeg er opptatt, eller ikke svare ham.. Vil ikke han skal tro jeg har sittet hver dag og ventet på mld fra ham..
Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Enten så sier du det til ham eller så lar du det passere. Å spille spill er bare tull
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Er det såå dumt å spille kostbar da???
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 jeg bare tenker at jeg er urolig glad jeg traff mannen min før det ble vanlig å "date". Før ble man kjærester.. eller ikke.. nå er alt så infløkt med meldinger og når man skal svare, og ikke svare for raskt og ikke med eller uten smilefjes eller utropstegn osv osv.. Han er nok ikke interessert.. Eller så "dater" han flere..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Om han er intressert i henne så tar han vel kontakt??? Og det har han gjort?
KaMa Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Dramatøs.. Hva med å bare være ærlig? Steike jeg er glad jeg slipper å forholde meg til usikre mennesker som forventer jeg skal være tankeleser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå