rl84 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Fleire som gler seg te kinoen eller? Eg har 100 sider igjen i boko
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Åja! Gleder meg masse - gleda meg siden jeg gikk ut døra av kinoen på "Menn som hater kvinner"...
Gjest Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Ja, gleder meg veldig :-) Har lest alle bøkene for lengst da - he he.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 gleder meg. håper filmen er bedre en boka.
Gjest thricane Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 jaaaaaa kjøpte filmen på obs, menn som hater kvinner, for å varme opp.....hihi
rl84 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Eg begynnte på boka i april faktisk, men så kom litle snupp i midten av april så har rett og slett ikkje funne fram boko etterpå.. men no skal eg setta inn høygiret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå