Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Gjelder et barn som er under utredning hos Bup.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 At det kan være alt mellom himmel og jord? Eller at det er en mulig diagnose, men ingenting er sikkert
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Det betyr vel at den ikke er stilt enda, eller at det er åpenhet for diskusjon om hva som er den egentlige diagnosen vil jeg tro. Tipper her, men tror jeg har rett.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Ville tro at det betyr at de ikke har konkludert ennå?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Er det jeg også tror. At det er "noe", men at barnet skal utredes videre - men inntil videre er i systemet med åpen diagnose. hi
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Kalles også "tentativ diagnose" i noen sammenhenger.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Tipper at diagnosekoden er Z032? Det betyr i tilfelle bare at BUP må sette en foreløpig diagnose ift å ha et barn under utredning/kartlegging (jf refusjonsordninger og sånt noe) - og når ikke annen diagnose foreligger, setter en "åpen diagnose". De kunne like gjerne sagt "ingen kjent diagnose pr i dag".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå