Gå til innhold

Ikke godkjent hørseltest på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk ikke godkjent hørselstest på jenta vår.De sa det var vanlig for ørene var ikke riktig tørre enda men alikevel så ble jeg bekymret. Så da skulle vi få innkalling til ny test on 2-3 uker. Fler som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi havnet nesten i den gruppa. Første gang de prøvde gjorde de mange forsøk, men fikk ikke godkjent det venstre øret. Da de prøvde senere (husker ikke om det var samme dag eller dagen etter) gikk det derimot greit på andre eller tredje forsøk, mener jeg å huske. Det ble i hvert fall godkjent til slutt. De sa det samme til meg; at ørene kunne være litt fuktige ennå.

Skrevet

Ja, vi opplevde det. Fikk ny time noen uker senere, og da viste det seg at alt var helt fint.-)

Skrevet

Vi fikk kun godkjent bare venstre øre først. De måtte teste høyre øre 3-4 ganger over 2-3 dager før vi fikk det øre godkjent. Fikk også beskjed at det kunne være litt fostervann eller fosterfett som lå å laget forstyrrelser.

Skrevet

Ja, frøkna ble ikke godkjennt på de testene vi tok mens vi var på føden. Vi var tilbake på sykehuset et par uker etterpå og hun gikk rett igjennom. Alt var så fint atte :) Helt sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Det samme her. Høyre øre ble godkjent mens vi fortsatt var på sykehuset (baby var to dager gammel), men venstre øret fikk de ikke utført testen på.

Dro tilbake til sykehuset da baby var 5 dager gammel, fikk fortsatt ikke godkjent på venstre øret. Ble henvist til hørselssentralen der de hadde bedre utstyr og da ble det godkjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...