Gå til innhold

Trenger flere syn på navnevalget?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem klinger best i dine ører? :)

Daniella

Ava

Helmine

Vilja

(Og hva synes du om navnet Damian?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes vilja er det peneste, synes det er et nyydelig navn, men for all del de er fine de andre også :) damian er egentlig ganske søtt, har bare litt sånn engelsk / amerikanske vibber :)

Skrevet

Vilja! Helt klart :)

Skrevet

Vilja, absolutt.

Damian forbinder jeg med djevelen. det er Hollywoods feil. Navnet er jo egentlig fint, det.

Skrevet

Ava og Vilja er nyyydelige navn! Daniella og Helmine liker jeg ikke. Ylva er litt i samme sjanger som Vilja, og det er også svært pent synes jeg:)

Hehe, jeg tenker også på djevelen når jeg hører navnet Damien, den lille gutten i Omen med 666 skrevet i hodet het det;)

Skrevet

Vilja er best.

Damien vil nok alltid ha negative og skumle assossiasjoner for oss grøsserentusiaster... ;-)

...når vi først er inne på temaet - jeg så Rosemary´s baby tidlig i graviditeten, utrolig bra film, men ikke akkurat tidenes koseligste gravidefilm, uæææh

Skrevet

HAHA, det gjorde jeg også-så Rosemarys baby tidlig i graviditeten;) Elsker grøssere! Har lyst å se Drag me to hell nå!

Skrevet

Jeg liker Helmine best :-)

Skrevet

støtter vilja!

min søsters neste gutt om hun får, skal hete Damion. men han blir mulatt da. kult navn, men kanskje litt unorsk på en med norske foreldre.

Skrevet

Vilja eller Daniella :-)

Skrevet

jeg likte Ava veldig godt:-) nydelige alle sammen da, det må jeg si.

Damian er et nydelig irsk navn :-) så er jo jeg veldig gla i musikeren Damien Rice også!

uheldigvis er navnet ødelagt av hollywood og Omen filmen ja:-( utrolig trist at de valgte et så pent navn på et slikt konsept.

Skrevet

Syns Helmine var kult jeg:) Men navnene generelt var ganske oppfinnsomme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...