blond Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg synes det er godt med gulrøtter, agurk og stangselleri (litt) ellers liker jeg ikke rå grønnsaker. Jeg skjønner ikke at folk kan spise rå blomkål og brokkoli.. Chips og dip er likevel det jeg liker best. Hva liker du?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Chips kan ingen her i huset fordra. Men grønnsaker og dip er vi glade i. Her går det stort sett i agurk, gulrot, kålrot, brokkoli(!), blomkål(!), paprika, purre, rødbete(!) og litt selleri. Og med ulik dip til selvsagt Beste dip er i lengden kefirmelk blandet med litt majones (hjemmelaget) og skarp sennep og (seter)rømme blandet med masse dill.
Ranveig R Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Mine dipfavorittar er klassisk Holidaydip med gulrøtter og blomkål. Har aldri likt selleri, og er ikkje spesielt glad i agurk. Rå brokkoli har eg prøvd nokre gongar og det er ok. Veldig sommarsmak på rå brokkoli ) Elskar chips, men det er sjeldan eg har dip til.
Lene~mor til tre Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Gulerøtter og agurk liker jeg best, kålrabi er også godt. Stangseleri synes jeg ikke noe om. Chips er jo super godt men spiser aldrig dip til det.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 jeg blander dip med naturell yoghurt...kjempegodt:o) Er vist med glad i dip og potegull, men syns ogdå det er godt med grønnsaker og frukt... epler, banan, appelsin, gulerøtter, kålrabi, agurk...etc
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Bruker sjelden dip. Aldri alene hjemme. Er hvis vi har besøk eller er på besøk. Liker godt stang selleri, purre, gulrot, nepe, søtpotet, og chips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå