Langt-i-fra-perfekt Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Vi tenkte ha dette til middag, det er lokal mat herifra. Men aldri laget det før. På boksen stod det at man gjerne kunne ha poteter og bacon til så det tok vi med. Men har man ikke noen saus eller?
gutta00,05&09 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 komler eller raspeballer, man trenger gulrøtter, smeltet smør ,mange liker å ha bacon i smøret, poteter har man ikke attått! komler er lagd av poteter!! røykeknoker har man til.og vossakorv/pølser..
cherry coke Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Her jeg kommer fra bruker man pølse, kålrabi, saltkjøtt og sirup til. Det er store lokale varasjoner.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Vi har det samme: Pølse, kålerabi, satkjøtt og bacon eller flesk,, Og så MÅ vi ha melk til...:-)
cherry coke Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Ja her er det vanlig med kefir/surmelk til.=)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 jeg er vant med komle og en slags brunostsaus(søt)... vi kaller det klubb og dupp..nyydelig men duppa MÅ være varm..eller så blir den kansje ikke så populær hos alle
monika 3+1 i magen:) Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 salt/røykt kjøtt, kålrabi, gulrøtter, bacon, pølser. noen her vil ha poteter til (jeg kan ikke begripe det!!), noen vil ha smaltet smør til, noen vil ha sukker på, men jeg, foretrekker sirup på!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Smelta smør og sukker! =P + litt bacon hvis man liker det. Her om dagen når jeg var hos mamma fulgte jeg med når hu lagde det, så planen er at neste gang skal jeg prøve å lage det =)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Her heter det potetball:) Vi har mørbiter inni potetballen. Som tilbehør har vi baconbiter, saltknoke, middagspølser, kålrabi og poteter. Er også veldig godt med pinnekjøtt til:)
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 her bruker vi smør,bacon/salt kjøtt,stekte pølsebiter,kålrabi og gulerøtter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå