Gå til innhold

Renner det av kubbelys? UT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gjøre, som anonym over her sier, stor forskjell på kvalitet.

 

Og de som er i sølv og gull renner i hvert fall.

Skrevet

Hehe, ja da gjenstår det å se, jeg tror ikke de er av noe sånn supergod kvalitet. Spar er vel ikke kjent for sine fantastiske kubbelys, regner jeg med ;)

Skrevet

Nja, man kan aldri vite. Coop sine te-lys har feks. veldig god kvalitet så det kan godt være at Spar sine kubbelys er bra. Ikke alltid at pris og kvalitet henger sammen;)

Skrevet

Å, nå gleder jeg meg til det blir mørkt altså! :)))

Skrevet

Høsten er utrolig kos og her er det allerede blitt mørkt om kveldene. Deilig å krype godt under dyna på sofa med en god film og en varm kopp te. Høst er det beste!

Skrevet

Ja, mørket har meldt sin ankomst her oppe i Tromsø også, det blir mørkt en gang mellom 20 og 21. Syns det er såå kos, jeg elsker høsten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...