Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Det kan gjøre, som anonym over her sier, stor forskjell på kvalitet. Og de som er i sølv og gull renner i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Hehe, ja da gjenstår det å se, jeg tror ikke de er av noe sånn supergod kvalitet. Spar er vel ikke kjent for sine fantastiske kubbelys, regner jeg med
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Nja, man kan aldri vite. Coop sine te-lys har feks. veldig god kvalitet så det kan godt være at Spar sine kubbelys er bra. Ikke alltid at pris og kvalitet henger sammen;)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Å, nå gleder jeg meg til det blir mørkt altså! ))
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Høsten er utrolig kos og her er det allerede blitt mørkt om kveldene. Deilig å krype godt under dyna på sofa med en god film og en varm kopp te. Høst er det beste!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Ja, mørket har meldt sin ankomst her oppe i Tromsø også, det blir mørkt en gang mellom 20 og 21. Syns det er såå kos, jeg elsker høsten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå