Gå til innhold

Så smalt det jammen =))

=0)attpåklatt en gogutt(O=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor skulle vell vært mindre lett å overtale på visse ting...Men sum sumarium tror jeg alt vil ordne seg..Jeg skulle vært sterk,men man visker ikke ut et helt liv på en time.Man kjenner på magefølelsen at det er ikke dette jeg innerst inne vill,men må.Å da blir det feil,værtfall for meg.

Noen er ikke enige,og jeg forstår det.Dagen er den første i vårt liv.Vi starta med blanke ark.Å man må selv være med å forme den.=))

Følelser,tanker,plager,ja alt kommer for en dag.Å man ser hverandre på nytt.Føles helt rart ut,å se min kjære på nytt.Se at han sliter,noe jeg å gjør.Men ingen av oss greide si fra,sette ord.Nei,livet er ikke for amatører,og vi har fått vår dose av alt.Nå vil vi jobbe for å få hjelp videre,få tid alene,få fri.Skulle vært gjort for 10år siden,men aldri for seint..

Ha en fin dag der ute.

Klem fra en småfjompete

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg en fin dag også! Og en god klem på veien. Det høres ut som om du trenger noen!

Skrevet

Klemmer sendes til alle som trenger det:)

Å velge å starte på nytt og gi ting en ny sjanse er aldri et enkelt valg det. Men det er stort om man klarer å få det til og jeg ønsker deg lykke til. Og håper det kommer noe fint ut av jobbingen og innsatsen deres.

En fin kveld får jeg si, som kommer inn her på denne tiden av døgnet:)

Skrevet

Takk =)) Vi vet at det slett ikke er gjort på en dag.men med hjelp og enighet,så vil vi så gjerne greie det.Nesten så jeg tenker dette er 40 års krisa mi.Bare at den starta for tidlig ;o)

Kvelden er enda ung,så her tipper jeg vi finner frem snop,nå som unga er sovna,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...