fionaella Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 jeg har laftstoffskifte og jeg veier sikert over 30 kg for mye . det jeg lurer på om det er noen som kan gi meg informajson hva jeg kan spise og ikke spise,
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Hvis stoffskiftet beviselig er lavt vil du kunne bli medisinert mot dette. Dersom overvekten skyldes lavt stoffskifte og ikke overspising/stillesitting så burde vektnåla så smått begynne å flytte seg ganske raskt. Det er mange som har god effekt av Euro-diett. ta evt kontakt med Lindberg-klinikken for mere info.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Kan ikke mye om dette, men en venninne har høyt stoffskifte og har slitt med at hun raser ned i vekt, og fortalte meg at det var omvendt ved for lavt. Så det er nok mye hjelp å få ved hjelp av medisiner. Ville snakket med legen om det og evt fått henvisning til en ernæringsfysiolog på sykehuset der du bor. De kan gi gode råd om kostholdet i fbm sykdom. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå