Gå til innhold

Fineste navna dere vet om! ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange fine navn, men problemet er jo at så mange heter det samme for tida.. Vil jo at vår skal ha et " eget" navn. Det er altså her vi trenger hjelp.. Sleng ut de fineste navna du vet da vel! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maria og Christina er de fineste jentenavnene jeg vet, men det ble ingen jente på oss:)

 

Gutter er litt vanskeligere, synes mine unger har fine navn, men vil ikke annonsere de pga vil ikke bli gjenkjent;)

Skrevet

Amalie, Sunniva og Brianna er pent.

Men jeg har falt veldig for Constanse i det siste.

 

 

Guttenavn: Benjamin, Nathaniel og Jesper.

 

Skrevet

Benjamin og Michelle!! Vet ikke hva barnet i magen blir enda, men skal få ett av de navnene :)

Skrevet

Liv

 

Ellinor

 

Jonatan

 

Tobias

 

 

men mannen min er IKKE enig

Skrevet

Blant annet:

Sigurd

Lars

Olav

Håkon

Ludvig

Peder

Jacob

Eirik

Anders

 

Kristin

Ingvild

Ingeborg

Hedvig

Eline

Oline

Agnes

Pernille

Johanne

Maria

 

Mange fine navn :)

Skrevet

jente: Bella, Natali, Adine, Luka

 

gutt: Ravn, Ask, Odin, Trym, Viljar

Skrevet

Jente: Solveig, Tora, Hedvig, Signe, Liv

Gutt: Sverre, Håkon, Olav, Eirik og jada, jeg ser at her er det mye kongenavn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...