Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Er så mange fine navn, men problemet er jo at så mange heter det samme for tida.. Vil jo at vår skal ha et " eget" navn. Det er altså her vi trenger hjelp.. Sleng ut de fineste navna du vet da vel!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Maria og Christina er de fineste jentenavnene jeg vet, men det ble ingen jente på oss:) Gutter er litt vanskeligere, synes mine unger har fine navn, men vil ikke annonsere de pga vil ikke bli gjenkjent;)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Eirik og Regine er de fineste navna jeg vet om
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Amalie, Sunniva og Brianna er pent. Men jeg har falt veldig for Constanse i det siste. Guttenavn: Benjamin, Nathaniel og Jesper.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Benjamin og Michelle!! Vet ikke hva barnet i magen blir enda, men skal få ett av de navnene
Gjest Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Liv Ellinor Jonatan Tobias men mannen min er IKKE enig
prebs Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Blant annet: Sigurd Lars Olav Håkon Ludvig Peder Jacob Eirik Anders Kristin Ingvild Ingeborg Hedvig Eline Oline Agnes Pernille Johanne Maria Mange fine navn
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 jente: Bella, Natali, Adine, Luka gutt: Ravn, Ask, Odin, Trym, Viljar
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Jente: Solveig, Tora, Hedvig, Signe, Liv Gutt: Sverre, Håkon, Olav, Eirik og jada, jeg ser at her er det mye kongenavn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå