Ronja&Odin Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 flere som har fått denne sms i dag?
Pirkeanonym Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Nei.. Jeg har ikke oppgitt noe telefonnummer noe sted heller.
Gjest Morn du Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Wow, da mister de mange brukere..
frk Nilsen Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Kan tippe hva dette er... God gammeldags spam!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Dagbladet har sendt ut samme sms til dem som bruker diskusjonsmulighetene knyttet til artikklene deres... 5 kroner per måned.
Ronja&Odin Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 haha SORRY er jeg som har sett feil... var fra DB ikke DIB.... lol begynte jeg pokkern meg og lure litt her hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 hehe:) Tror ikke det blir så mange igjen her inne om de begynner å ta betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå