Gå til innhold

Noen med nettelsker som har møtt vedkommende IRL?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yep. Venninnen min. Hun møtte en amerikaner på nett. Han reiste for å besøke henne i Oslo. De feiret sin ett års bryllupsdag i år :cD litt sprøtt spør du meg, men noen har flaks.

Skrevet

Jeg har (for noen år siden, er ikke singel nå).

2 stk var en GIGANTskuffelse (de hadde definitivt ikke vært helt ærlige med hvordan personligheten deres var), og han ene var veldig grei, men jeg fikk ikke noe speiell følelse for ham, så d ble ingenting.

Men jeg har også en venninne som er gift med en hun traff på nett.

Skrevet

Men jeg er ikke singel, da.

HI

Skrevet

Jeg er gift med en jeg traff på nettet for flere år siden, og vi har barn sammen. Vi ble veldig godt kjent før vi møttes, så det føltes ikke ut som om vi var fremmede for hverandre den dagen vi møttes.

Jeg følte det vel mere som at jeg hadde funnet en veldig god kamerat først, og så utviklet det seg til noe mer.

Det er gjort en del undersøkelser rundt dette nå, og det har kommet fram at de som møtes på nettet etter å ha chattet lenge først, blir såpass godt kjent at de får et bra forhold når de møtes.

Men det _kan_ gå helt galt også.

Men det kan det om man møtes på en bar, i butikken eller gjennom kjentfolk også. Så det er ingen garanti samme hvordan man møtes.

Man må bare føle seg fram, og kjenne veldig godt etter hva som er riktig.

Og hvis det dukker opp røde fagg, erkjenn at de er der, og følg den indre stemmen som advarer deg hvis noe sier deg at dette ikke er riktig.

Akkurat som om du ville erfart om du traff en mann andre steder.

Skrevet

Hvis du ikke er singel, synes jeg du skal passe deg. Du leker med farlig ild.

Er du villig til å miste det du har?

Skrevet

Skulle stå røde FLAGG.

Viktig å høre på venner også. Og familie, etter at de treffer vedkommede.

De ser gjerne ting vi ikke ser med en gang, når vi er forelsket.

Skrevet

Vi blir uansett ikke kjærester, da, siden vi er opptatt på hver vår kant, Han bor i en annen del av Norge, men skal hit om ikke så lenge, og vi har VELDIG lyst til å møtes. Men vet ikke om jeg tør, om det kommer til å svare til forventningene, være verdt det osv.

HI

Skrevet

Synes du det er greit med utroskap altså?

Hva tror du mannen din føler om han finner ut dette her?

Og hva hadde du følt hvis han hadde ei nett-elskerrinne?

Du har mye du må tenke over.

Skrevet

Har nettopp snakket med ham, og har sååååå lyst til å møte ham! Vet ikke om jeg klarer å la være, når sjansen endelig byr seg!

HI

Skrevet

til HI

Syntes det er feil selvsagt men ser spenningen...

flørter litt selv og jeg er også opptatt...

Det er en farlig men gud så spennende lek!

Kanskje vi to bør slå oss sammen.....hehe

Elsker å flørte og spenning i hverdagen må man ha...

Har ikke planer om å møte noen ennå og har akkurat nå ikke no konkret på gang heller.-..

Men hvem vet...

Skrevet

Anonym 13.29:

Godt å høre at det er flere av oss:) Det er en veldig spennende lek, ja, og det er lett å bli avhengig av denne spenningen!

Han tenner meg noe sykt, og det er også deilig å vite at han tenner sånn på meg. Men, vet jo ikke om det blir den samme spenningen i virkeligheten.

Er du mann eller dame?

Skrevet

er mann,,,,

ja det er litt bra at det er flere av oss syntes jeg...

Er jo alltid en fare for at ting i IRL ikke blir det samme da, men det er jo en sjans man tar bare ved å flørte..-...

Skrevet

hehe, er muligens dame, men vanskelig å si ting her syntes jeg..

Følte det var lettere å si mann....

Skrevet

hva har det å si? tror du er mann. er du fin? he he

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...