:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 de jeg kjøpte var teite. buksene ble nuppete etter 2 timers bruk. genserne har holdt da
GuttemammaX3 Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Mini har to sett, ble veldig fort hull i dem, jeg kjøper dem ikke igjen, ser også gamle og nuppete ut etter en vask på ullprogram.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 De såg fine ut men kjentes ubehagelige og stikkete så jeg kjøpte ikke til barna mine.
Sjokoladebanan Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg har kjøpt to par til gutten min. Har ikke fått prøvd dem så mye enda, men er fornøyd. Synes de virker gode.
Sjokoladebanan Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 men ja dem nuppet litt bare etter en liten stund. Litt dumt, men dem holder jo ungen varm da, er jo det som er poenget hos oss hvertfall.
playground princess Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Jeg har brukt de på jenta hver dag siden jeg kjøpte de =) Synes de er kjempegode!
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 De stikker og klør, du kjenner det når du tar på tøyet,jeg hadde ikke valgt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå