Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 hei. Det er for tidlig for å si om jeg er gravid eller ikke.. men lurer jo fryktelig på hvorfor det er ubehagelig nederst i magen uansett stilling når vi har sex? Ubehage har vært idag og igår. Noen som vet?
Januar Baby <3<3 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Heysann ... Vet du ikke om du er gravid ? :S Menne det kan ha mange grunner det ... Menne ville sjekket meg for sopp og klamydia iallefall Trenger ikke være det , men man vet aldrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå