♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg er:-) Trenger ikke svar av de som ikke er det
Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg er :=) Og datteren min på 6 elsker han hun også
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Alt er relativt...han var helten min en god stund, og jeg liker enda musikken hans! Men en hardbarka fan, det er jeg ikke
På vei igjen <3 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg må nok også si at jeg er det. Har kun de cd'ene som jeg kjøpte i tenårene, men jeg hører ofte på dem. (Når ikke eldstemann som også er fan, og værre enn meg, har stukket av med dem da) Trist at han er borte..
Norwegian by injection Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Ja...stor fan på 80/90 tallet ihvertfall.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Jepp:) Skulle vært på konsert i januar, men slik gikk det ikke :/
Mamma katt Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Meg! Hadde konsertbilletter til 21. sept., men nå blir det shopping i London i stedet for. Dårlig erstatning :-(
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2009 Barna våres er veldig glad musikken og dansingen:-) Øver og øver og har veldig mye glede av musikken. Jeg syns dvd n fra Buchuresti (eller hva det heter) er veldig bra altså. Fryssninger da gitt. han var et musikalsk geni og syns det er veldig trist at det er slutt, selv om han har skrevet en del musikk som enda ikke er kommet ut. I natt kl 4 skal han gravlegges:-( HUFF
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 *hånda i været* Hadde rommet totalt tapetsert av plakater da jeg var..tja...10-12 år? Den verste "fan"-biten har jeg lagt av meg, men synes fortsatt musikken er kul )
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2009 er det noen av dere som har sett noen som selger topper med MJ på? som er fin i formen ikke sånn vanlig t-shirt? Sett att vero moda har hatt litt sånn men ikke med MJ. Hm,,,,,,
Alba44 Skrevet 3. september 2009 #12 Skrevet 3. september 2009 Jeg er. Spesielt i ungdomstiden da. Var på konsert også.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2009 ååååå hvor og når??
Alba44 Skrevet 3. september 2009 #14 Skrevet 3. september 2009 Valle Hovin i -91 ( tror jeg det var...?). Var en utrolig opplevelse!! :-D
<3 2prinser <3 Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 For alltid!! Til og med gått til innkjøp av I <3 MJ t-skjorte hehe
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. september 2009 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2009 da er MJ begravet:-( stusselig altså. MOLIN: hvor har du kjøpt de da?? Rest in peace:-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. september 2009 Forfatter #18 Skrevet 4. september 2009 Hvor mange dvd er egentlig gitt ut med MJ? søkt men blir ikke klok på det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå