Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 ... er den skjønneste i verden og alle andre babyer ikke er så fine? Noen er jo rett og slett mindre pene om man ikke skal kalle dem stygge
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Noen babyer er stygge. Sånn er det bare
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Skjønner virkelig ikke at folk kan si at en baby er stygg! Ingen barn er stygge,men tydeligvis noen mødre har stygg personlighet.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Tak tsk! Akkurat som folk flest kan være mindre pene og stygge så kan også unger og babyer være det. Ikke alle er like pene og sånn er det bare
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 He he... Da har du ikke sett sønnen min :-) Jeg tenkte akkurat samme tanke i går.., at min baby er penere enn veldig mange andres :-) Noen babyer er bare søtere enn andres, og sånn er det. Men det betyr jo ikke at foreldrene ikke er glad i barna sine fordet.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Skulle mer enn gjerne vært til stede når noen sa til deg HI at ungen din var stygg! Vedder på at din baby er stygg,for det er de som er usikre som kritiserer andre!
Tigerpote Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 De aller fleste foreldre vil vel synes at sin baby er den vakreste av alle i hele verden? Uansett? Men uten å måtte tenke at andre babyer er stygge. Babyer er nydelige da, uansett.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Egentlig litt slemt å si det, men en kompis av meg fikk unge for en stund siden og jammen den ungen var mindre pen. Huff! Ja, det er slemt, men da jeg stakk hodet ned i vogna var alt jeg klarte å si var "åhh, en gutt. så morsomt" Ja, jeg er litt slem...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Uff! Jeg har sett en baby, 8-9 mnd og det er noe mye mindre pent ved den :\ Nevnte det til sambo og han syntes det og. Og jeg fikk så vondt, det er en BABY og den er nok kjeeeempesøt og har en nydelig personlighet men hun ser dessverre jævlig ut :\ Uff... Men sånn skal man ikke tenke påå!
Gjest Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Jeg syns selvsagt også at mine to jenter er mye penere enn alle andre barn/babyer Før jeg fikk bran selv syns jeg alle babyer var utrolig søte. Men etter at jeg fikk mine egne så tenker jge liksom "joa, søt den, men liksom ikke helt i Sienna/Amelia klassen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå