Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Selma?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..For gammeldags?

..Utdatert?

..Poppisnavn?

..For mange som heter det?

..Stygt?

..Fint?

 

Generelt, give me your opinion, pretty please.

 

Eller rett og slett bare herlig, og go for it?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, verken utdatert eller gammeldags. Relativt poppisnavn her i byen i hvert fall (og da er det enten blitt eller vil bli det i resten av landet snart).

Skrevet

Niesen min heter det, og er oppkalt etter oldemoren sin .-)

 

Så jeg synes det er kjempefint.

Skrevet

Regner med det kommer til å bli et poppisnavn nemlig :c/

 

Blæ..

 

Fader! Jeg haaaaater å finne navn til den ungen, det er helt umulig..

Skrevet

Men det er jo et nydelig navn da :) ikke bry deg om at det er "poppis", hva?

Skrevet

Det er en by som heter Selma i USA. Så jeg forbinder det med det. Kjenner ingen som heter det.

Skrevet

Kjempefint, men begynner å bli litt poppis. Hva med Alma?

Skrevet

Selma er knallpent. Bare så synd det er blitt så poppis, iallfall i Oslo.

Skrevet

kjempefint, vi vurderte det selv faktisk for et par år siden. fikk ide'en fra

heksen sabrina da jeg var yngre, hehe. bestandig likt navnet.

men vi har bare en gutt foreløbig.

 

ja det er blitt poppis, men hvem bryr seg om det? det er jo så fint <3

du kan jo evt ha det som mellomnavn

Skrevet

Selma er kult, men hippie-kunstner-raddis-eksen til broren min heter det så jeg forbinder det bare med henne og suchlikes ;)

Skrevet

i think its gorgeous !!

Skrevet

Helt greit, men ikke noe jeg ville kalt fremtidige barn selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...