Gå til innhold

trenger virkelig hjelp her...

Anbefalte innlegg

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

jeg har en gutt som er 3 mnd i dag. han veier 7.490 g. han får morsmelk erstatning og drikker 990 ml i døgnet. man skal jo ikke gi over 1 liter. og der har jeg ett STORT problem. han viser tydelig at han vil ha mer mat. han sluker flasken. han har også gått ned i vekt. og han blir sulten igjen før d har gått 3 timer. helsesøster mener jeg skal gi han mer mme. men dette er jo skadelig for nyrene. hva skal jeg gjøre????? magefølelsen min sier meg at jeg bør begynne med grøt og ikke gi han mer mme. men hva mener dere??? hvis jeg skal gi han mer mme vil han jo få 1.125 ml i døgnet og d må jeg gi han i en mnd for helsesøster sier jeg ikke kan gi han grøt før 4 mnd... men jeg klarer ikke og roe meg med dette. please hjelp meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi han litt veldig løs grøt på kvelden eller noe... dattera mi blei ikke mett og vi begynte og gi henne grøt da hun var 3 mnd etter annbefaling fra barnelegen hennes... .men ikke slutt med mme... det skal han jo ha LENGE fremover

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

formulerte meg kanskje litt feil. mente at jeg ville gi han grøt og fortsette med den mengden mme han får nå og ikke gi han mer mengde mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...