Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 fikk 1940 i barnetrygd, dette er første gangen jeg får det da..stemmer dette? eller kan det være at de har en gammel gammel adresse av meg da jeg bodde på hybel? men de er lenge sia da.. hmm rart...tørr ikke bruke de før jeg vet om det er rett.... jeg har samboer og ikke krav på utvidet da har jeg? han er separert bare..
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Har du akkurat født? kan det være etterbetaling?
♥♥♥ Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Kan hende du har fått to måneders barnetrygd. Hvor gammel er babyen din da?
Kjærlighet <3 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Ser babyen din er født i juni, da har du nok fått BT for juli og august :-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 ååh..missforstod han kisen på tlf jeg da:P han sa jeg fikk betalt fra august..trodde ikke jeg fikk for juli jeg:P jippi! takk:)
2blå og ?? i magen Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Har du akkurat født da? Jeg fikk etter lille var født
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 fødte i juni..så sikkert fått for både juli og august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå