♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 tenke på med tanke på han lille på 6 uker?? Har bare litt feber og vond hals...kjennes ut som halsbetennelse..aoa!! Bør jeg ikke kysse så masse på han lille eller tåler di litt?? Har jo ikke peiling!!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2009 Noen? Er så redd for å smitte han??Bør jeg gå til legen for hver minste ting nå?
♥♥♥ Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 de tåler litt baskelusker, men jeg hadde unngått å vært mye "oppi" ansiktet il poden. snella her har en storebror som går i barnehage, så ho får de baskeluskene som er. litt vanskelig å holde storebror unna å kose med søstra si... snella har hatt to omganger med øyekatarr, og har nå sin tredje forkjølelse...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 takk for svar!! prøve å holde meg litt unna!!)
♥♥♥ Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 ikke lett å holde seg unna å nusse på barna heller. er jo til å spise opp disse vakre små god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå