LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hvor lenge brukte dere det før dere gikk over til og bruke vanlig dyne? Mini brukte dyne i en liten periode etter at han ble født, men jeg var så bekymret over at han ofte våknet med dynen over seg. Jeg klarte ikke og sove skikkelig, våkna hele tiden for og sjekke om dynen ikke lå over ansiktet hans. Så jeg kjøpte en sovepose til han og da kunne jeg endelig slappe mer av og sove skikkelig om natten. Nå er mini straks 16 mndr, og lurer på om jeg skal begynne og bruke dyne i stedet eller? Når begynte dere og bruke dyne dere som har brukt sovepose?
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2009 Ingen?
mamazon <3<3<3 Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jenta mi er 2 år og bruker fortsatt sovepose. har ingen planer om å slutte med det før hun selv vil.
Ludoline Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Har også brukt sovepose til min. I sommer har vi imidlertid bare brukt et tynt teppe da det er svært varmt her vi bor, men på ferie i Norge brukte vi dyne for første gang. Hun var da 18 måneder. Kjøpte dyne i Norge som jeg tok med meg tilbake som jeg også lurer på når jeg skal begynne å bruke fast. Hun er nå 20 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå