lille mini til mamsen Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 hei hei, Jeg føler meg så utrolig dårlig form. har diarè og en del vondt i magen. og det blir enda verre når jeg har spist, så jeg bare tanken på mat gjør meg kvalm men mat må man jo ha. Jeg er litt over 26 uker nå. Noen flere med dette som kan gi meg noen råd?
Anabelle2010 har født! Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg er 13+3 uker og har akkurat vært gjennom en periode med samme mageproblemer. Jeg reagerte på middagsmat og det eneste jeg klarte å holde på var havregrøt og knekkebrød. Selv vanlig brød gjorde meg oppblåst og fikk kraftige luftsmerter som igjen resulterte i hyppige dobesøk. Prøv å få i deg nok drikke, uansett hva det er! Noen mener vanlig cola (med sukker) hjelper magen til å roe seg men det prøvde ikke jeg siden jeg har stygga på cola for tiden ;o) Hos meg varte det over en uke og jeg ble ekstremt slapp og uopplagt. Klarte bare å sove og ellers ligge i sengen. Håper du snart føler deg bedre! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå