Gå til innhold

Føler meg blytung og tom og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

utslitt og litt nedfor og jeg klarer ikke å sette ord på det. Skal til kontroll på mandag, så satser på at jeg får svar på hva som foregår da. Fatter ikke at det går an. Har fått en mild form for svangerskapsdiabetes og driver og regulerer med kosthold.

Er i uke 35 nå og veier fortsatt 4-5 kg mindre enn ved start. HAr hatt lite matlyst. Lurer på om kanskje babyen tærer for mye på mine reserver nå, for han vokser heldigvis som han skal, slik at det blir mindre igjen på meg?

Noen erfaringer her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaringer å komme med desverre, vil bare trøste litt og si at det er godt du skal til legen og antakelig få svar på om alt er bra. Så lenge alt er bra med den lille er det rart hva vi kan takle av vondter og ubehageligheter.

Håper likevel det er noe legen kan hjlpe deg med slik at du føler deg bedre, det er jo tross alt noen uker igjen til babyen skal komme.

Hvis du har diabetes vokser vel babyen litt ekstra så det kan høres ut som om det er den som "tapper" deg.

Fatt mot og god bedring

Skrevet

Tusen takk for gode ord. Håper det er noe stoff jeg mangler som jeg bare kan ta tilskudd for og få tilbake energien... Tar jerntilskudd, men kan kanskje være neo vitaminmangel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...