Let's hear it for the boys! Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Har ikke sett henne på en stund. Nå er ikke jeg her hele tiden, men stusset litt på det allikevel. Hun pleier jo å være så aktiv
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Kanskje hun er på bim nå?
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Mye mulig. Hehe.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Kanskje hun har fått tvillingene alt? Hun har jo termin i oktober, men det hender jo at tvillinger kommer litt før.
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Kanskje, men er det normalt at de kommer så tidlig? Håper alt er bra uansett.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Si det. Min eneste erfaring er tross alt en slektning som fikk sine seks uker før termin. Det gikk jo helt fint med dem bortsett fra et par dager i kuvøse. Håper alt går bra med Mylian ja og at bebisene trives inni magen hennes en stund til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå