CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 var for å sjekke leiet i dag, og han hadde heldigvis snudd seg selv! han ble målt til 3,5 kg, og jeg er 38+0 i dag, så nå er det bare å komme:)
Tidemann Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer! Det ser ikke ut som min har tenkt å flytte på seg:( 37 uker på vei...
chiquetita Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Så bra for deg, det må være en letttelse!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 ja, ble veldig glad og lettet:) en ting mindre å bekymre seg for iallefall.. Kjenner flere som har født i seteleie og synes det har gått helt fint, men det stresset meg litt at det ble regnet som en komplisert fødsel (skal føde på sus, og ks er ikke et alternativ om man har bredt nok bekken- noe jeg har) og han er jo 11%+ på avvik, så han blir vel opp mot 4 kg til termin. Skal de prøve å vende babyen da Tidemann? Det hadde de nok gjort med meg i dag om han ikke hadde snudd. aner ikke når han har snudd seg jeg da,legen mente han lå i sete for to uker siden, og på tirsdag (men var ikke sikker) derfor ble jeg sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå