Gå til innhold

En trist beskjed å få


Hege N.

Anbefalte innlegg

I dag var jeg og mannen min på ordinær ultralyd. Vi så med en gang noe ikke var som det skulle. Alt vi så var en liten kompakt, sort klump. Det viste seg at fosteret kun var 2 cm langt og trolig hadde vært dødt lenge. Så det viser seg at vi ikke skal bli foreldre til et lite nurk i februar allikevel. Det verste er at jeg var hos legen i går og hun hørte babyens hjerteslag etter mye leting. Hun mente at jeg muligens kunne være et par uker mindre på vei enn det som først var anslått. Min mistanke er at hun ikke hørte babyens hjertelyd i går, men min og at hun ikke ville skuffe meg, men heller la meg få den triste nyheten på ultralyd i dag. Vi er kjempetriste i dag, men håper på å kunne starte på nytt snart igjenj. I kveld skal jeg unne meg et glass vin.

 

Med dette sagt, lykke til februar-damer. Jeg må herved melde meg ut av februar-klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg helt gåsehud!!! Så forferdelig å høre dette Hege!! Det er grunnen til at jeg synes man burde ha en UL i uke 9-10 også..slik at man skal slippe å gå så lenge for så å oppdage at det ikke er noe er..

 

Stor klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre, Hege:(

Huffameg, ja, jeg er enig med phew om at ultralyd tidligere enn 18-19 uker. Det er lenge å vente... godt å få bekreftet at det er liv.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...