1gang09 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 unna gjort, og jeg har kjempe masse mensmurring, men de er så konstante og ikke i tak, jeg vil ha tak i ryggen nåå!!:-) 7dager igjen til termin og håper jeg slipper reise på sykehuset for ny akupunktur neste uke, fikk time på termin dagen! vil ikke, vil ikke:-) hehe! Nå skal jeg prøve kanel te hyrdestund i kveld om jeg vil eller ei flere ganger:-p bringebærkapsler er inntatt siden uke 37 modningsakupunktur siden uke 37 Flere tips? Her skal det bli baby snart;-D
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg kjenner meg igjen Har hatt 2 omganger med modningsakupunktur, begynte i uke 38 pga ferie. 6 dager til termin i dag... Skal ringe dem på mandag om det ikke har skjedd noe mer til da. Har endel murringer og vonde kynnere, men ikke noen med noe spesielt tak i nei... Jeg tenkte kanskje ta med meg sambo ut og spise middag eller noe sånt, hvem vet når vi har tid til det neste gang?
1gang09 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Har nesten ikke kynnere heller jeg, bare en intens murring nederst i magen og tar litt i ryggen innimellom.. Håpe det blir en baby på oss snart -frøkna- Ja jeg kunne veldig godt tenkt og ta med meg sambo ut på kino eller noe sånt som middag, men formen sier liksom litt stopp, og kinosal det blir VARMT!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Ja, kino gidder jeg ikke, vi har nok filmer hjemme. Men tenkte kanskje en kjapp middag i byen eller noe. Jeg har endel kynnere faktisk. Og så gjør det vondt helt nederst i magen, litt sånn vondt som jeg hadde i ligamentene i livmoren helt i begynnelsen når livmoren strakk seg mye. Akkurat som om babyen ligger og presser på utover til alle sider. Er nok ganske trangt der inne nå stakkars. Jordmora mi sier at "det er nok ingen liten baby" og jeg er jo ikke så stor selv så kan tenke meg den lille har litt liten plass. Får håpe h*n slipper å ligge der inn så veldig lenge til...
1gang09 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 ja de ubehagene med at livmor vokser er en fin beskrivelse av dem:) Og kjennes ut som baby dytter ned til venstre side her, misforstått, skal dytte rett ned ikke ut til siden:-p hehe:) jeg har også fått høre at det er nok ikke noen liten baby av JM. Jeg er ganske lang ( 1.80) så jeg har ikke så stor mage for jeg bærer han godt inni meg.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Her dyttes det både rett ned (på blæra!), ut til sidene og rett opp faktisk. Skulle nesten ikke tro hodet hadde festa seg sånn som det kjennes ut når knøttet først setter i gang, men det er jo godt å kjenne det ikke er en liten svekling jeg har inni der, hehe
1gang09 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 hehe, ja ganske så aktiv:) Nei det er ikke noe svekling her heller:)
AussieAnette Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Hatt min første time med modningsakupunktur idag jeg. Kom akkurat hjem. Hatt mye slimete utflod etter timen.. Og og endel kynnere. Spennende..
1gang09 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2009 det blir spennende, må oppdatete da:) har bare fått masse murringer jeg etter de timene jeg har hatt:)
AussieAnette Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Skal oppdatere ja.. Er så klar for å få han ut. Men jordmora som tok akupunkturen sa det var en liten baby og mye fostervann jeg hadde. I tillegg har jeg litt lave livmormålingen, under gjennomsnittet (men likevel på det grønne området). Så egentlig hadde det kanskje vært best om han ble der inne litt til Men han kommer når han er klar.. Hu tok sånn måling av aktiviteten og, og han er en frisk gutt. Ikke noe stresset eller slapp eller noe sånt.. Åhh, gleder meg til å treffe han!!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 hadde min første time på mandag, og har gått med sammentrekninger og støl mage utover dagen siden da... så livmora jobber godt....! hun satte nåler mest for andre ting, og bare en forsiktig mot modning, siden jeg var så sliten da, og ikke følte meg klar for noe fødsel... men skal til andre behandling i kveld (om det ikke er fullt opp med fødsler der så hun ikke har tid), og da skal jeg si at nå er jeg klar for baby, så hun kjører mer på mot modning og rier blir spennende og se om vi får noe ut av dette nå, jenter...! 3 dager til termin her, og er ikke en liten pjokk, så han kan godt komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå