majamor gutt-04/jente07 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Skal den serveres varm eller kald??
Ronja&Odin Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 varm... og med pisket krem.. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 mmmm... Varm ja, og krem, nam! *sjekker frysen for blåbær og setter i gang med å bake blåbærpai*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå