Gå til innhold

Er Magnhild og Silje her ? Nærmer seg terminen vår :)


Nr.4 i april :)

Anbefalte innlegg

Hei igjen, er det bra med dere ??

Jeg kjenner at jeg er veldig klar for å føde nå, går liksom å kjenner etter :)

Fikk dere komme på sykehuset å se ?

 

Håper å høre fra dere, eventuelt så møtes vi kanskje på føden,he,he.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Jeg satt faktisk og lurte på om jeg skulle lage en tråd for å høre om dere hadde født. Her er det ingenting på gang ennå, men så er det fremdeles 20 dager til termin.

 

Jeg fikk beskjed hos jordmor at det var begrenset tilgang på fødeavdelingen pga. svineinfluensa, så vi har ikke fått sett, men du skal se vi får babyen ut alikevel :P

 

Jeg har klart å ødelgge skjermen på mobilen min, så jeg har ikke tilgang på noen telefonnummer lenger, men du kan jo sende meg en mld, eller en pm her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

 

Har ikke skjedd noe her enda heller.. ;) Tror nok jeg kommer til å gå over termin. Men var hos jordmor i går og fikk greie på at alt så bra ut og at han hadde festet seg. Det lover jo godt. Fikk masse god informasjon av jordmor angående fødselen siden føden ikke tar imot besøkende. Jeg har også hørt at man ikke kan få besøk på barsel etter fødsel pga svineinfluensa, men har ikke sjekket selv.

 

Hva tror dere om et lite treff igjen over helga? Hvis ikke ting skjer før det. Jeg har jo egentlig termin på søndag, og Hege på mandag ikke sant? ;) Stor sannsynlighet for at vi møtes på sykehuset da :)

 

Hvordan er det med deg Hege? Fødeklar?

 

Mag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

 

Jeg er fødeklar, skulle ønske det snart begynner å skje noe :)

Var hos jordmor i går, alt bra, hodet hadde nesten festa seg.

 

Synd at vi ikke får ha besøk, men jeg skjønner at de passer seg for denne influensaen. Er formen god etter fødselen drar jeg nok raskt hjem igjen.

 

Er du fødeklar mag83 ?

 

Vi kan godt prøve å møtes igjen over helga, hadde vært koselig.

Når og hvor passer det for dere ?

Jeg kan når som helst på dagen.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag kl 12.00 passer for meg. Hotel Central er tvers over gata fra den Esso stasjonen i sentrum.

 

Tvi tvi at ingen kommer, for alle ligger og føder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...