Gå til innhold

butikkerd mammaklær i trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og kjæresten skal på kjærlighetstur til trondheim i helga:D og siden det kun er en bitte liten del h&m som selger mammaklær her tenkte jeg å benytte anledningen til å handle litt =)

noen tips om hvor jeg skal gå da? må ha litt finklær og, da vis kal i dåp i slutten av mnd, jeg er da 36 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at Polarnopyret har noe, også Zip, og Zara, men huff så dårlig utvalg og tragiske stoffer, farger osv. Selv har jeg ikke kjøpe et eneste mammaplagg (38 uker nå) men benyttet meg av at det faktisk er ganske "snill" mote nå i forhold til oss med ekstra å drasse på. Butikkene er fulle av ting som faktisk passer. Selv har jeg handlet mye på Neste stopp (desverre nettopp nedlagt), Carma, Zara, Oasis, har hamstret ekstra lange singletter på Vero Moda og Gina Tricot. Håper du finner noe, lykke til:)

Skrevet

exit har også brukt å ha noen fine mammaklær, men har ikke vært å sett på utvalget nå. Kjøpte noen klær der når jeg var gravid sist :)

Gjest ~Gravida~ Uke 38
Skrevet

Exit,eller Name It har sluttet med gravidklær. På Bebito har de en god del,men de er ganske dyre. :/ De har også fine ammegensere.

Jeg var i bryllup i uke 32,var ganske stor da også. Kjøpte meg en kjempefin tube-kjole/topp på B-young. ;)

Har kjøpt en god del klær der,de har myyyye fint i pynte tøy,og de moderne toppene går jo ut over magen,men inn lenger ned. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...