Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg har i allfall det. Brukte sminke i går og har fortsatt ikke orket å tatt bort det som har blitt gnidd utover i løpet av natta. Ser ut som en panda. hjelper ikke med bare vann heller. Gjør det bare verre. Noen andre som er late i dag også?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Ja, men jeg bruker vannfast mascara, og da blir den ikke gnidd utover;)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Hehe... Jeg har! Tror faktisk dette er mascara øyne fra tirsdag! Er syk, og da blir man i alle fall giddaslaus! Huff, men må ta den her oppvasken nå.... Hadde egentlig satt tidsfrist til klokken ett, så ble den utvida til to.... Så nå har jeg bare tre minutter igjen til jeg må begynne å vaske her! huffameg, for et liv!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 og den grensa ble utsatt til halv tre, men nå er det virkelig opp av sofaen!!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Haha, ja ikke sant. Har utsatt alt til nå jeg. Får gå og ta bort sminken så kanskje jeg i allfall ser ut som en bjørn i stedet for en panda. Da har man samme farge i hele ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå