Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går, og fikk en aha-opplevelse som egentlig ikke burde gå an å få. Jeg har bare 2 mnd igjen! Herlighet så fort tiden har gått. Om en uke så er det barneselskap her, så da har jeg enda en uke mindre igjen når det er overstått. Og med tanke på at sønnen min kom i styrtfødsel (maks 30 minutt fra jeg våknet av intense rier om natta og til han var ute), så er det jo rimelig å tro at jenta vår til og med kan komme før terminen. Alltid noe ekstra med meg hehe.

Og når det nærmer seg sånn, så blir jeg så utålmodig! Og får til og med litt panikk selv om vi har alt på plass allerede.

Selv om det er kort tid igjen, så vil vi ha jenta vår NÅÅÅÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg utroooolig godt!!!

Jeg begynner å bli skikkelig utålodig nå jeg og!! Har termin 20 oktober Og fått beskjed om at jeg kommer til å føde før p.g.a at jeg oppererte livmorhalsen i februar i år. Også begynner det å bli såååå tungt. Enda litt over 6 uker igjen......uff!!

Men trøsten er at jo nærmere termin, jo bedre for babyen:-)

Hørtes ut som at du hadde en drømme fødsel med forrigemann:-) Rakk du sykehuset?

Skrevet

Nope! gutten datt i do han... Var i Bergen akkurat da, samme dag/natt som flommen. Sykebilen kom ikke før en halv time etter det igjen. Da var jeg jaggu i gang med å tørke med håndkle, hadde sett på klokka og you name it =p Skjønner fremdeles ikke hvordan jeg fikk det til, men har vel noe med instinkter å gjøre.

Leste i årshoroskop når jeg kjeda meg da... 27. Oktober skal handlingene mine få konsekvenser, så jeg får bare passe meg for å gjøre noe dumt, så blir det kanskje en koselig konsekvens å få den dagen :-))) Er tilbøyelig til å tro på hva som helst bare hu kommer UUUUT !!!

Skrevet

I DO, faktisk! Dakar liten, kom fra det uten varige men eller?? :)

*minne seg selv på å vaske doen ekstra nøye og ofte framover* Tihi:)

Skrevet

wow! Det var litt av en historie!! Håper ikke det skjer fullt så raskt neste gang da!

Men utålmodig ja, gjett om!!! Fire uker til termin i dag og jeg er så lei av å ikke gjøre noe og bare kjede meg hele dagen at jeg holder på å bli gal! Om en uke vil jeg ha ungen uuuuut siden ho da er moden:) Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut helt til termin!

Skrevet

I do? Oi!!! Min skrekk er å ikke rekke sykehuset. Men hva gjorde du med navelstrengen? Lot du den bare være til ambulansen kom?

Litt sjokkert jeg nå...hehe!

Skrevet

Gutten er frisk som en fisk han for å si det slik :-) Ligger til og med FORAN alderen i utviklingen, så han har klart seg kjeempefint. Begynte til og med å interessere seg for å skrive navnet sitt rett over 3års dagen sin :-)

Og navlestrengen måtte jo bare være, var bare glad til at han ikke fikk den rundt halsen!

Men ja, selv om det er en ganske skummel ting å oppleve, så gleder jeg meg villt til jenta vår kommer nå! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...