Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Trenger litt synspunkter her Skal være gjest i svigerinnen min sitt bryllup, og har sett litt rundt på ebay etter passende kjoler. Synes denne var kjempefin, men passer den som gjest i bryllup? (I hodet mitt kan jeg ikke se noen grunn for hvorfor ikke, men så er det jo så mange uskrevne regler om slikt.. Evt andre fargekombinasjoner som kunne vært fint? Takknemlig for svar og tips! =) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250421898821&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Aner ikke om den passer i bryllup men den var dritfin:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Hehe, ja ikke sant?? Syns det jeg oxo =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Ååååå den var kjempesøt:-) Klart du kan bruke den. Så lenge du ikke velger fargekombinasjonene Hvit med litt kremfarge på:-))
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2009 Hehe, nei de skal jeg unngå
Pirkeanonym Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Den var nydelig. Selvsagt kan du ha den på i bryllup..
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2009 Flott =) Da skal jeg bestille den =)
frk Nilsen Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Ingenting i veien med denne! Var kjempefin )
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2009 Mm, den VAR det! =) Men noen med andre forslag til fargekombinasjoner? Føler ikke de fargene der er helt meg... =P
-MtG- Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Nydelig kjole, og absolutt passende for bryllup:) Litt vanskelig å anbefale farger når jeg ikke vet hvordan du ser ut eller hvilken stil du har da. Eller hvilkefarger du liker:) Tror faktisk jeg har sett i bloggen din en gang, men husker ikke.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #12 Skrevet 3. september 2009 Nydelig! Hva med to nyanser av grønn eller lilla?
-MtG- Skrevet 3. september 2009 #13 Skrevet 3. september 2009 Eller grønnog lillasammen, min yndlingskombinasjon:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2009 Hmm.. Verste er at jeg greier ikke se for meg kjolen i andre farger.. Hehe.. Litt for vanskelig til hjernen min.. ;P Menneh.. Den var jo litt fin sånn som den var oxo, men vet ikke om de fargene er helt MEG.. Eller hva tror du Spettis? ;P
Gjest Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 Knallfin, og passer ypperlig i bryllup. Skal en være skikkelig prippen kan du ha et sjal over skuldrene i kirken (man skal jo gå med bare skuldre i kirken). Men det hadde jeg ikke giddet å bry meg med (hadde bare skuldre og stroppeløs da jeg var brud, så det sier vel sitt om hva jeg syns om den saken).
Gjest Skrevet 3. september 2009 #17 Skrevet 3. september 2009 "man skal jo *ikke* gå med bare skuldre" skulle det stå. Så den forresten bare i brunt, så skal ikke uttale meg om andre farger, da jeg synes den var nydelig som på bildet.
Odine! Skrevet 3. september 2009 #18 Skrevet 3. september 2009 Jeg synes det er stilig med et tynt sjal som dekker skuldrene i bryllup. Blir mer pyntet med ei gang (Ikke det at kjolen trengte mer pynt i seg selv!) Dessuten kan man vifte med det utpå kvelden når det er dans ;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #19 Skrevet 3. september 2009 Ja, må ha sjal til Hører nesten med det syns jeg Men da har jeg bestemt meg, det blir denne kjolen, med disse fargene, og så skal Hønki kjøpe seg en mørkebrun dress, og skjorte som passer til den blåfargen. Så står vi skikkelig i stil.. Hehe =) Kom forresten på at den hadde vært råstilig i svart, og med røde kontraststriper, eller hva jeg nå skal kalle det.. Hehe.. Men det er vel to av de verste fargene man kan ha på i bryllup, så det blir det ikke. (Men det blir bestilt, for å brukes i en annen anledning
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. september 2009 #20 Skrevet 3. september 2009 Utrolig fin kjole ja : ) tror den hadde vært fin i den samme brunfargen med lyserosa der det er lyseblått på bildet : ))
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #21 Skrevet 3. september 2009 Ja, det hadde den nok, tanken har slått meg oxo. Men nå er jeg absolutt IKKE en rosaperson, så rosa får du ikke se på meg
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. september 2009 #22 Skrevet 3. september 2009 Den var rett og slett nyyydelig:o))) Elsker de to fargekombinasjonene der... Kommer til å bli "stunning"!! Synd du ikke kan bruke brudekjolen din, for da var du slående vakker!!!
Mom2Two Skrevet 3. september 2009 #23 Skrevet 3. september 2009 Den var virkelig nydelig!!! Den kan du fint ha i bryllup:-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. september 2009 #24 Skrevet 3. september 2009 Da haddde jeg gått for lyseblått : ) Eller lilla da............ det skal vel være høstens farge ; )
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #25 Skrevet 3. september 2009 Tror jeg kommer til å gå for lyseblått, lilla har jeg brukt opp litt føler jeg Hehe, Twintipp.. Det skulle tatt seg ut det! Hahahaha! =D Vurderer å selge brudekjolen min nå forresten, må bare mote meg opp først.. Er jo så triiiiiist... =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå