Putte i blåbærskogen Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 noen som bruker dette? var det vondt å sette inn? merker dere noe til den? :-)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg har det og for meg fungerer det veldig fint. Har ikke fått igjen mensen enda, så jeg vet ikke hvordan det vil føles da. Jeg merker ikke noe til den "fysisk", hører det er mange som sier at det føler at den er der og at mannen kan komme borti den. Men, det har heldigvis ikke vært noe problem her Jeg hadde grudd meg noe helt sinnsyt til å sette den inn, men det var faktisk ikke vondt i det hele tatt. Jeg skjønte faktisk ikke at hun hadde satt den inn, og måtte spørre gynekoogen om hun virkelig var ferdig da hun begynte å ta av seg hanskene
Pirkeanonym Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg hadde det imellom graviditetene. Det fungerte meget bra for meg. Eneste var at blødningene var ganske kraftige og varte i bortimot en uke. Gyn anbefalte hormospiral neste gang, da slipper en ofte TR:-)
Putte i blåbærskogen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 Takk for svar! Har vurdert hormonspiral også, men er generelt skeptisk til hormonprevensjon etter å ha brukt p-piller i 10 år.
sirkelkatten Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg satt det inn for to år siden, fordi jeg ikke tåler prevensjon med hormoner. Så dette blir mitt eneste alternativ. Jeg merket ikke i det hele tatt at den ble satt inn, fornøyd med det:) Jeg har litt mer smerter enn før, og noen dager med sterk blødning, men i det store og hele vil jeg ikke bytte til noe annet.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Brukte det etter første fødselen. Var ikke vond, merket ikke noe til den, men så gjorde den ikke særlig susen heller. Etter 6 mnd var jeg gravid, selv om spiralen satt akkurat som den skulle og det var ingen feil på den. (mamma har akkurat samme erfaringen ;-)) Så, jeg ville funnet noe annet om jeg var deg.
lille sprelle Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 synes jeg merket den i starten, men det var helt med en gang. litt kraftigere mens et par dager, men ikke veldig forskjell. ikke vondt å sette inn, men selvsagt litt ubehagelig
Caroline89 Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Jeg satte in kobberspiral, gjorde vondt første dagen (litt som menssmerter). Tok en paracet og det gikk over. Har ikke merka noe til den, har heller ikke fått igjen mensen, så er veldig fornøyd. Har hatt den i 4 mnd snart, og er fortsatt like fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå