Gå til innhold

ultralyd...


Gjest

Anbefalte innlegg

var på ultralyd i dag, har hatt blødninger og smerter.. var sikker på at nå hadde jeg mistet.. men hellet er medmeg, til de grader!!! :-)

alt står bra til, og ikke nok med det, men her bærer jeg nå på to små spirer!

joda, her bærer jeg nå på tvillinger, men har fått ny termin da, terminen er satt til 17 april :-) så i stedenfor uke 11 som legen påsto, er jeg i uke 8 +1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt.. Gratulerer masse. Ble det ett sjokk for dere? Men er du satt 3 uker tilbake? Det var jo litt vel mye synes jeg. Visste ikke at man kunne anta så feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk så mye :-) jada, var da et sjokk dette.. men er bare glederlig da :-)

joda, 3 uker kan virke mye, men han legen jeg var hos når jeg fikk bekreftet graviditeten kunne ikke så mye om graviditet tror jeg, det virket ikke slik :-/

de målte jo fostrene i dag, og det stemmer at jeg er i uke 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse:) Jegg fikk og samme beskjed etter jeg var SIKKER på jeg hadde mistet. (seriøst mye blod og store klumper) Og jaggu sprella ikke to rundt inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjempemasse :) Du får hendene fulle skjønner jeg :) Godt at det stod bra til med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :-)

gjør vist det da, men det vil bare bli bra :-D klart, kan nok føles håpløst til tider, men når man da minner seg selv på at man opprinnerlig ikke skulle ha klart å få barn i det hele tatt, da vil jeg nok være lykkerlig tror jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...