Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei Jeg er 13+2 og har de siste dagene opplevd å ha en ubehagelig og øm følelse i magen. Er ubehagelig å ta på magen også. Har en MA bak meg som ble oppdaget i uke 13 på UL, og kjenner at jeg begynner å bli urolig og engstelig..
nina12 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Sånn har jeg hatt det i det siste også.Er 14 uker. sånn ubehag å bøye seg og ubehag å klemme litt på magen. men jeg var på ul på mandag og alt var fint,Så da er det kansje vanlig litt rundt disse tider?(husker ikke fra de 2 andre)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Godt å lese at andre også opplever det, og at alt er bra! Jeg opplever det på samme måte som deg. Jeg har også en datter som er 2 år, og kan ikke huske dette fra det svangerskapet. Jeg vet at alle svangerskap er ulike, men blir så fort engstelig når det er noe som virker annerledes. Takk for oppmuntringen!
Anabelle2010 har født! Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg er 13+3 i dag og har også litt ubehag/smerter nedrest i magen. Det kan være når jeg bøyer meg, ligger på en spesiell måte eller reiser meg opp. Tror det kan være såkallt lingamentsmerter, altså at festene for limoren vokser og strekkes.
februar baby Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg er 17 + 6 og har også disse ubehagene. Ømt å ta på magen, kjennes ut som det er en tung klump nederst i magen innimellom. Men så er det greit igjen.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 Takk for svar. Det er bra at jeg ikke er alene som føler det slik, bekymrer meg så lett. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå