Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 jeg skal ha 3 venninder på jentekveld idag, har 1 uke til termin og sliten pga lite søvn så jeg orker ikke lage til noe store greier angående mat. men det er så koselig ha dem over så noe vil jeg jo selvsagt ha noe på bordet. noen tips? tenkte eventuellt grønnsaker og dip? vet de ikke forventer noe særlig nå som jeg er rett før fødsel men jeg er vandt til å diske opp når jeg får besøk så jeg sitter nå her og prøver finne på noe enkelt men spennende....
Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Grønnsaker og dip er et godt forslag. Ost og kjeks er også en enkel og god løsning
Gjest Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Nachos er veldig lett å lage Grønnsaker og dip er godt, men da ville jeg også satt fram nacho chips og salsa
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 takk for forslag, da tror jeg jeg går for hjemmelaget guacamole og nachos, grønnsaker og dip...så får det være greit:) og mørk sjokolade
Tigerpote Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Tenkte jeg skulle foreslå ost og kjeks, men det er jo så mange oster vi gravide skal unngå, så det nok lurt å vente med:) Nachos er godt da, grønnsaker med dip også! Ble veldig sulten nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå