Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei er det noen av dere andre jenter her inne som er som meg som for orgasmer på rekke & rad. Når jeg først kommer kan jeg få opp til 10-15 orgasmer i slengen ..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Har født 3 barn. Hadde en fantastisk orgasme i går. Masse spruting, orgasme sammentrekninger. Var svært kraftig. Kom flere. Kanskje 20 orgasmer. Det er helt sant. Det var verdt å vente lenge etter fødsel før jeg hadde skikkelig sex, faktisk, 2 mnd. Vi har hatt sex, men jeg har ikke orket å ha penis inn i meg. Har satt inn hormon spiral, så det gjorde susen. Jeg er så utrolig lykkelig. Begynte å verte bekymret over at jeg ikke skulle få skikkelig sex lyst noen gang igjen.... tenkte for noen dager siden at snart forlater han meg vell og finner en sexy spinning instruktør på 23 år...Det har vært så mye slit, tårer, smerte, sliten, etc siste 11 mnd og alt kom ut i denne kvelden. Vi har vært sammen i 18 år, og det er så utrolig at vi føler det same og kjenner oss som vi var 19 år igjen. Dette er lykken...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Jepp- jeg kan også komme et tosifret antall ganger når jeg virkelig er i siget. Lettest er dte når jeg onanerer og bare kan ligge og stimulere riktig punkt igjen og igjen.. Men det går helt fint ved sex også. Superglad for at jeg er ei orgasmedame med stor lyst. Mannen min hyller det og sier jeg er the total package, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå