Gå til innhold

Skal ikke spise mer på Mc Donald!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste dette i går på dagbladet.no

Nå har jeg alltid fått magesjau av å spise på Mc Donalds, så det overasker ikke!

Kroppen min er ikke lagd for å fordøye plast....

Skrevet

husker når jeg var mindre så fikk jeg ALLTID vondt i magen etter en tur på mc donald. Og nå skjønner jeg og hvorfor. Jeg pleier aldri å spise det egentlig nå,en sjelden gang,men nå blir det aldri,for det der synes jeg var fryktelig ekkelt!

Skrevet

Æsj, dette skal jeg vise samboeren min også. Heldigvis spiser vi ikke mye på mcdonalds fra før av.

Skrevet

I sommer har jeg noen ganger falt for fristelsen av å kjøpe MC Flurry, denne isen de har. Den er kjempegod, men jeg har løpt hjem etter hver gang for magen min har slått seg helt vrang. Lurer på hvor ofte de rengjør disse ismaskinene sine..

Skrevet

MMmmmm,Mc flurry er kjempegodt! Men rensligheten er vel gjerne ikke på topp nei om du har fått vondt i magen din!

Jeg skal holde meg borte fra McDonalds fra nå av,ikke det at jeg spiser der ofte,men en gang i ny og ne. Men nå er det slutt på det!

Skrevet

Mc Donalds og Burger King er faktisk veldig, veldig nøye på rengjøring-kaster ting som ligger over 15 min, det er ikke lov å ha på neglelakk, ringer, smykker eller noe. Man må vaske hendene så og så ofte bla bla bla... Jobbet der en uke for mange år siden (var ikke noe gøy, så jeg fikk meg en annen jobb) Så det skal de faktisk ha...

MEN fy fader så sinnsykt ekkelt! Den chipsen så jo ut som om den skulle vært kjøpt i dag! Tenk så mye konserveringsmidler som er i den. Fysj og æsj! Har spist mac'ern to ganger iløpet av det siste året. I forrige uke fikk jeg så sinnsykt crawing for det-men tro meg-aldri mer!!!!!

BLÆH!

Skrevet

Æsj...

Skrevet

Det er en ernærinhsfysiolog i USA (kan ikke huske navn) som reiser rundt og har foredrag på skoler i hele landet. Hun har alltid med seg en 12 år gammel cheeseburger fra McDonald´s som i dag ser likedan ut som den dagen hun kjøpte den.

Skjønner ikke at folk klarer å spise den dritten!

Skrevet

en jeg kjenner jobbet på mcdonalds og under opplæring mistet hun en hamburger på gulvet og fikk beskjed om å legge den tilbake og pakke den inn!!!

det er ekkelt

Skrevet

herregud... sikkert litt anderleder nå en for 12, 6 eller 4 år siden... de får jo in så mye nye menyer hele tiden... jeg spiser mc donalds mat... skjeldent vel og merke, men jeg kommer ikke til og slutte bare fordi jeg så denne filmen... tenk på all annen ekkel fast food som kebab ol??????????

Skrevet

Cheeseburger, Big Mac og de andre gamle traverne lages på nøyaktig samme måte som de alltid har blitt.

Gjest thricane
Skrevet

vet ikke om jeg helt sluker den historien da, vi kan jo ikke vite at den faktisk er 4 år gammel.....

uansett, når det er sagt, så liker ikke jeg mat på mc, hvorfor kjøpe mat der når du kan lage 10 ganger bedre burgere selv til halve prisen, som ikke inneholder et hav av salt, mettet fett og sukker/stivelse. og som en kamerat så fint sa om mc mat, en rap, så er du like sulten igjen. hahahaha.

Skrevet

Nettopp, thricane. I tillegg er det blitt så dyrt der at man like gjerne kan slenge på 20 kr ekstra og dra på en ordentlig restaurant og spise ordentlig hamburger.

Skrevet

nå spiser aldri jeg de heller da... spiser big tasty.. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM så godt

Skrevet

Tror du virkelig at de nye hamburgeme lages på en totalt annerledes måte? Seriøst?

Skrevet

driter da vel i åssen de lager maten sin jeg... så lenge det er godt... tror dere andre resturanger er SÅ mye bedre? vet om fler steder de spytter i mat, på folk som klager. ikke vasker seg på hendene etter de har driti eller klødd seg på pungen... også videre og videre

Skrevet

ææsj er alt jeg har å si! Skal ALDRI i mitt liv kjøpe noe på Mc donald igjen,og iallefall ikke gi det til barna mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...