M&K+Påsan <3 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Farter dere mye i hverdagene? Å hva gjør dere i helgene? Vi er blitt så slappe til å finne på ting, så nå vil jeg finne ut hva dere gjør, å begynne å bli flinkere til å finne på ting er dere flinke til å være med venner, å ute av huset alene?
GuttemammaX3 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Vi trener begge to, så en av oss er en tur på trening i løpet av ettermiddagen. Ellers besøker vi eller får besøk av familie og venner en eller to ukedager, og i helga pleier vi å ha en "hjemmedag" og en dag hvor vi gjør noe sammen utenfor husets fire vegger:) Ting vi gjør: båttur, fisketur, går en tur i skogen og tenner bål, drar på lekeplassen med venner med jevnaldrede barn, tar en tur i byen og kikker litt i butikker og setter oss ned og prater på kafe, ellers er det vel stort sett besøk og samvær med familie og venner:)
3småtroll♥ Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 På hverdagene farter vi lite på besøk ol. Mannen min jobber etterm annenhver uke så da er jeg alene med barna etter barneh/skole/jobb.. Jeg jobber annenhver dag og de dagene jeg har fri henter jeg eldste på skolen, hjelper med lekser, henter de andre i barneh og lager middag.Når vi er ferdige å spise er kl halv 5 alt så da er det ut å leke litt i gata og kl 5 skal minste bade, se på drømmehagen, spise kveldsmat og legge seg.. Når jeg er på jobb blir det jo det samme, men da er eldste på SFO etter skolen. En dag i uken går jentene på ballett så da går etterm til det;) Den uken mannen min er hjemme drar jeg noen ganger på besøk til venner på kvelden, men er ikke flink nok til det... ! I helgene prøver vi jo finne på noe sammen; drar på tur i skogen, lekeplassen, hyttetur på fjellet eller på hytta ved vannet;) Jentene har innimellom besøk av hver sin venn på en lørdag så har jo de noe å gjøre;=) Greit å ha to tette som kan leke og aktivisere hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå