Gå til innhold

Dere som gikk lenge på overtid, hvor lenge??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av kommentarene som; heregud er han ikke ute ennå, det er jo direkte farlig... men kjære deg, kan du ikke føde snart...denne kroppen din er jammen treg......osv..... blææ.....

Og stå rett oppi nesa på meg å¨påstå at jeg er unormal osv er jo skikkelig koselig......sukk...

Hehe, bare dagens hjertesukk ;o) jeg vet jo så godt at jeg ikke er unormal, det er ikke det... syns bare sånne kommentarer er unødvendige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk over termin med alle 8. Det lengste jeg gikk var 18 dager over termin.

Skrevet

Jeg ble satt igang 14 dager over termin, de sa jeg ikke var moden i det hele tatt (ble satt i gang fredag morgen, og fikk beskjed om at jeg ikke måtte regne med noen baby før søndag/ mandag.) Men hun kom natt til lørdag.

Skrevet

10 lange dager over...

Skrevet

12 dager over temin med første, 2 dager over med andre..

Skrevet

Skulle bli satt i gang 12 dager over (en fredag), men fødte naturlig i stedet tidlig samme morgen :-)

Skrevet

Ble satt igang 16 dgr over tiden, de syns egentlig jeg kunne gå litt til, men det godtok jeg ikke.

Skrevet

Jeg ble satt igang 14 dager over med førstemann og så gikk jeg 6 dager over med andremann. Med andremann startet fødselen av seg selv.

Skrevet

10 dager over med første og 5 dager med andre...

Skrevet

Første: Satt i gang 11 dager på overtid, fødte 14 dager på overtid

Andre: Startet av seg selv, fødte ni dager på overtid

Skrevet

8 dager med eldste og 4 dager med yngste.

Jeg tok alltid slike uttalelser humoristisk jeg (trodde de var ment slik også), så jeg bare lo litt og sa at ja, de har det vel så godt at de ikke vil ut.

Skrevet

Glemte å si en ting: Det er jo langt fra bestandig at UL-termin stemmer! Jeg tror egentlig at jeg var kommet litt kortere enn jeg var blitt beregnet til hele tiden. Og babyen i magen var liten, så det var bare bra at han fikk litt tid til å legge på seg litt mer der inne :-)

Skrevet

Jeg ble satt igang på kvelden 10 dager over termin, og hun kom 9 timer senere midt på natta 11 dager over! :)

Du får bare tenke at du har en veldig god rugehule! ;) Og fokusere heller på den max-datoen!! :) Da jeg begynte å gjøre det så ble det mye bedre! :)

Skrevet

Førstemann: 17 dager

Andremann: 18 dager

Skrevet

12 dager over, ble satt igang ;) Ble rimelig lei av mld og telefoner ja.. heeerlighet, skjønner du blir lei :)

Skrevet

en uke over ul-termin, to uker over min termin! Gedigen baby, men en flott fødsel. Hadde allerede 3 cm åpning helgen før hun ble født, alt var klart, men det ble aldri noen action på egenhånd. Ble drypp som gjorde susen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...