Happy-Mama:) Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hvor mye tid tilbringer dere på gulvet sammen med barnet deres? Skatten min er 9 mnd og stortrives på gulvet alene, det er sjelden hun gir noe uttrykk for at hun vil ha meg der sammen med henne. Gjør hun det, så kryper jeg selvsagt ned på gulvet til henne. Ellers må jeg innrømme at jeg er ikke noe særlig flink til å være der nede... Hva med dere? Er dere på gulvet hele dagen, selv om ungene ikke viser at de vil ha dere der??
Gjest Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg tror barna har godt av å drive på alene nede på gulvet jeg. De oppdager nye ting, og får gjøre akkurat det de vil (innenfor visse grenser såklart), og om de trives der nede alene, syns jeg rett og slett de skal få være alene Jeg er heller ikke mye på gulvet sammen med mi på 7 mnd, men så trives hun kjempegodt alene også. Jeg går selvsagt ned om hun "roper" på meg, og jeg koser og gjør masse med henne i løpet av dagen, så det er ikke sånn at jeg bare plasserer henne der, og gjør mitt uten å tenke på henne hele dagen..hehe
Collette Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Nei, jeg hater gulvtid. Må bli flinkere:) Tar ham heller opp til meg når han er lei. Det var lettere før når jeg kunne ta med meg pc eller et blad ned på gulvet, men det går ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå