Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Huff, stakkars unge! Finnes mange gode mammaer som er unge, men hun bryr seg jo ikke:( Man ser hvor kald hun er, hadde noen kritisert meg på denne måten hadde jeg knekt, følt meg SÅ misslykket som mor.... hun bare; "jaja, ingen er perfekte"
Willy Wonka Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 ja, så på...men merket jeg måtte gå fra TV'n... Mange småbarn som har slike mødre, dessverre....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Ja, du hadde kanskje knekt sammen, men ikke alle reagerer likt, vet du. Hun er bare 18, og har et publikum fremfor seg + kameraer i alle vinkler. Ikke at jeg mener hun gjør alt rett, sikkert mye å lære. Men situasjonen der er litt spesiell. Og så har hun nok hørt verre kritikk hjemme fra før. Det er nok mildere kritikk med kamera tilstede.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Trist å se. Heldigvis at hun har familien som er der og tar ansvar! Men dette burde hun jo gjort selv. Typisk eksempel på umoden mor, som skulle ønske hun kunne feste istedenfor å passe barnet sitt. Bare trist.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Anonym 11:56 hun er "bare"18 ja.... Jeg var 16 jeg, da jeg fikk min sønn.... og det å være ung mor er ikke lett, men poenget er at hun virker å uberørt... Ikke at jeg var/er perfekt, men hun forsømmer jo ungen det er jo åpenlyst! At hun er ung funker ikke som unnskylding for meg, for jeg sto på egne ben fra jeg var 16 med min sønn, det gav meg ingen rett til å forsømme han. Og jeg elsket han ikke mindre fordi jeg var ung... HI
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Satt gjennom hele showet og synes synd på henne fordi ingen så hvordan hun hadde det, hun ble bare overøst med kritikk, men jeg synes det var en kjempefin avslutning, og hun ble tatt på alvor:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Hvis du så ferdig programmet så ville du vel skjønt hvorfor hun virker så uberørt- Dr.Phil antok hun har en endogen ("indre") depresjon. Det gjør en avflatet følelsemessig, likegyldig til alt rudt en, gjør dårlige valg for å rømme unna indre smerte og tilsynelatende "lat"- da man ikke har krefter eller overskudd over hodet.. jeg er selv psykolog så jeg så nok denne jenta på en litt annen måte enn folk flest. Hun trenger psykologisk hjelp. tror ikke foreldrene hennes heller innså at hun faktisk trenger hjelp og ikke bare er egoistisk. Emosjonelle diagnoser kan gjøre at man tilsynelatende virker uberørt, ego og ikke vil knytte seg til andre mennesker- man er ikke ond for det, bare i veldig mye smerte selv. Bra hun får hjelp, for gutten fortjener selvsagt bedre!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg rakk ikke se slutten her da lille ville stå opp;) Men bra alt ordnet seg, jeg har jo selfølgelig ikke innsikt i alle diagnoser og phsykologiske problemer, så skal ta den! Fikk bare så vondt av gutten, og kjente jeg ble litt irritert, for jeg vet hvor tøfft det er å være så ung/yngre og mor, men man må jo bare når man er der var mine tanker... Men klart, at hun trenger hjelp. Bra alt ordnet seg, og at hun får den hjelpen hun trenger slik at både mor og barn vill få det bedre... ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå