Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 dvs. joggebukse o.l ? Jeg må ærlig innrømme at det er kun det jeg går i når jeg er hjemme:P Er det flere, eller er jeg bare usedvanlig slapp ?
Bøtteknott Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg går også stort sett med "koseklær" hjemme. D.v.s. klær som ikke strammer eller er vriene sånn ammemessig :-) Så vi er i hvert fall to :-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Bor alene-går sykemeldt og er gravid-ingen andre klær passer bortsett fra den ene mammabuksa. Jaaaaa-hele tiden! Er litt digg når man faktisk går ut av huset-hvilket er skremmende skjeldent- for da føler man jeg jo så fresh og fin! Når jeg jobber er det rett av med klærne når jeg kommer hjem, og inn i en joggis og singlet! Bor alene, så har liksom ikke en mann å pynte meg for. Håper å tro at det hadde vært annerledes om jeg hadde bodd med en mann!
LinnisR83 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jepp. All the time. Med engang jeg kommer inn døra, skriiiiker kosedressen navnet mitt. Helger blir de ekstra brukt...kan gå med de hele dagen
Willy Wonka Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jaaaaaaaa...elsker daffeklærne mine. Sambo hater dem...hehe... Men går aldri slikt kledd ute blant folk, da..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Så ofte jeg kan, hehe. Har en liten baby og ammer, det er det mest praktiske og behagelige. Synes det må være helt ok, men har kjøpt meg noen "daffeklær" som er litt freshe, ihvertfall :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Nei, går nok LITE i "daffeklær", men skal absolutt ikke si at jeg ikke går i det. Det er, for alle sammen her, helt OK klær så lenge man er på "egen eiendom" og verken konkret venter eller har spesiell grunn til å vente gjester. Felles gjester eller egne gjester. Så at jeg selv er befinner meg lite i slike klær, kommer kun av egen smak. Guttene bruker treningstøy en god del mer, uten at jeg skal si "mye" om dem heller. Helt OK det, så lenge de ikke går "på bygda" med det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 nei, sjelden nå. jeg sliter endel med selvtilliten og merker det hjelper å pynte seg litt hver dag.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Gjorde det konstant før, men etter at mannen min var utro og trodde han ikke hadde følelser for meg lengre har jeg sett behovet for å pynte meg litt på hjemmebane også (Vi er forøvrig sammen igjen nå)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Så og si aldrik med mindre jeg er veldig syk, men helst ikke da heller, for da føler jeg meg bare enda fælere ...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 hele tiden... Har et litt ambivalent forhold til daffeklær egentlig. På en side er det komfortabelt, og krever lite stell osv.(dvs jeg kan være lat). På den annen side føler jeg meg ikke særlig fin i denne typen klær, så det befester bare følelsen av å være lat og uflidd... Lathet avler lathet... Hvis jeg derimot kommer meg i dusjen om morgene og får på meg skikkelig klær, sminker meg litt osv, så føler meg meg også mye bedre den dagen... men, jeg orker ikke det hver dag når jeg bare slenger rundt her med lillegutt uansett...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #12 Skrevet 3. september 2009 Huff ja, dessverre egentlig. Bare hjemme riktignok, og kanskje også hvis jeg skal gå en tur med barnevognen rundt innsjøen. Føler meg ikke fresh, men det er jo såååå behagelig.. Tror vel egentlig at det ikke er helt gunstig for romantikken heller..
Berta_78 Skrevet 3. september 2009 #13 Skrevet 3. september 2009 Nja, kommer litt an på hva du mener. Jeg skifter når jeg kommer hjem fordi jeg jobber i drakt el.l. Vil nødig slite ut jobbklær ved å rulle rundt med 1-åringen og få klint leverpostei utover det hele :-) Men det er litt tilfeldig om det er jeans og genser eller skjorte eller om det er kosedressen. Liker jo siste best, men prøver å begrense bruken for samlivets skyld ;-) Er jeg alene hjemme og ikke skal åpne døren, er det definitivt kosedressen som gjelder.
Mammaioktober Skrevet 3. september 2009 #14 Skrevet 3. september 2009 Jeg går nesten konstant rundt i en lyserosa heldress (onepiece) fra Ohso. Ser ut som en julegris klar for slakt.. Meen, pynter/fresher meg når jeg går utendørs da
Tigerpote Skrevet 3. september 2009 #15 Skrevet 3. september 2009 Dusjer, sminker og ordner meg hver dag, men går alltid i joggebukser hjemme-kunne ikke falle meg inn å å sitte i dongeribukse hjemme *grøss*. Hender at jeg går i joggebukse på butikken, men ikke når jeg skal i byen, på jobb, på besøk etc.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 Uff, hver dag. Jeg kler på meg finere klær når jeg skal ut av huset, men så snart jeg er hjemme... så er det på med store t-skjorter og utslitte joggebukser.
Gjest Skrevet 3. september 2009 #17 Skrevet 3. september 2009 Ja, det gjør jeg, hver eneste dag med mindre vi venter gjester (uanmeldte gjester må pent tåle synet av kosedressen min). Hvorfor er det noe å skamme seg over?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #18 Skrevet 3. september 2009 Nesten aldri. De siste kveldene har jeg byttet fra dongeribukse til pysjbuksen, men kun fordi det er litt bedre å gå i (er gravid i uke 30). Men bytter vell ikke før i 20-21 tiden. Ellers er det veldig sjelden jeg går runt i daffeklær, har ikke så mye av det heller.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #19 Skrevet 3. september 2009 Nei i grunnen ikke. Kanskje på dagtid når jeg er alene hjemme, men skifter rundt igjen når jeg skal hente småen i barnehagen. Er vel kanskje litt dollete av meg og liker å føle meg fin både for min egen og samboers del! Men spør meg igjen om noen uker når jeg har en nyfødt her hjemme, da tar vel ammetåken overhånd og kosedressen blir standard!!
cherry coke Skrevet 3. september 2009 #20 Skrevet 3. september 2009 Nei. det skjer så godt som aldri=)
piano♫ Skrevet 3. september 2009 #21 Skrevet 3. september 2009 Sjelden. Jeg er hjemme med ei lita frøken på en mnd, og kan godt gå i slike klær til jeg får tid til å stelle meg. Men jeg blir mye mer "produktiv" når jeg får ordna meg og kledd på meg "vanlige" klær. Først da får jeg studert, gjort husarbeid og slikt. På ettermiddagene er det heller ikke aktuelt, for da skal unger bringes hit og dit, det kommer besøk innom, jeg skal på et møte e.l. På kveldene, derimot, kan det være koselig å hoppe i joggebuksa :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #22 Skrevet 3. september 2009 Seriøst? Må du pynte deg for at mannen din ikke skal være utro? Den mannen hadde jeg i alle fall ikke orket å pynte meg for! Går ikke så veldig ofte i daffeklær nei, skjer jo av og til når jeg er hjemme alene og sånt, men ellers får jeg ofte besøk som bare popper innom, og da er det greit å se ok ut! Har forresten joggebukse på meg akkurat nå, men det er fordi jeg skal ut og jogge sammen med naboen!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #23 Skrevet 3. september 2009 Ja hele tiden når jeg er hjemme... og ofte når jeg ikke er hjemme også, fordi da er jeg i stallen (selvfølgelig ikke med samme joggebuksa og genseren). Jeg synes ikke det gjør noe å gå med kosedress hjemme så lenge jeg pynter meg når jeg skal ut blandt folk. Da føler jeg meg forresten også enda bedre og finere siden jeg ikke gjør det så ofte!! Husarbeid i jeans? nei huff...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #24 Skrevet 3. september 2009 Ja! så mye og ofte som mulig. Digg!!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #25 Skrevet 3. september 2009 Me too. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem, er å skifte til joggebukse. Det er så deilig. Elsker å kjøpe myke behagelige bukser som jeg kan gå med hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå