sam87 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei alle sammen! Jeg er i uke 23 nå. Har nettopp begynnt å kjenne spark. Det jeg lurte på er at, er det normalt å kjenne sparkene langt nede ved skambenent?? Kjenner mye der nede. Bobler fælt Håper noen kan svare meg på det.
veldig fødeklar Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Hei det kommer nok helt ann på hvordan babyen ligger i magen din. Hvis den ligger med bena nedover vil du jo normalt kjenne sparkene ganske langt ned. Neste gang du er hos jordmor kan du jo be henne om å fortelle deg hvordan babyen ligger i magen din. det kan jo hende at det er hendene du kjenner som slår litt rundt seg.
sam87 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 ja det kan jo hende. jeg kan kjenne det utenpå oxo. Rart
Vi gleder oss!! Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 merker at ungen min ligger med bena ned, for kjenner spark langt nede i magen.(23 uker her) Så er nok ungen som ligger med bena ned ja Men er en helt vanvittig god følelse :D Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå