Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Har den sisste uken hatt så mye menssmerter Og mer kynnere enn vanlig. Er skikkelig ubehagelig.. Er dette vanlig? Kan jeg håpe på noe skjer snart, selv om det kansje er litt tidlig.. Jeg er 37+1 på vei..
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 3. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2009 dytt..
snuffe Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg også, ligger en knapp uke bak deg. Aner ikke hvor vanlig det er, men de på føden var ikke bekymret i hvert fall - "ta to paracet, hjelper ikke det tar du tre" liksom...
milva76 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Har dessverre hatt det i ukesvis allerede og jeg har termin idag. Da jeg leste om andre som hadde gått med menssmerter i ukesvis for noen uker siden var jeg overbevist om at "det gjelder ikke meg, min baby kommer nå". Så skuffa man kan bli. Han SKULLE jo komme før termin som bestilt! Men vi venter og venter fortsatt, til tross for at jeg har testet absolutt alle kjerringråd både to og tre ganger i håp om at nå er kroppen mer moden enn forrige gang. Har gitt opp nå og må bare vente til han er klar. Slimproppen har forresten også godt og vår førstefødte kom to uker før termin.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg begynte også med en god del menssmerter da jeg var i uke 37 og det tok seg kraftig opp etter modningsakupunktur i uke 38. Nå har det gått mer over til kynnere (6 dager til termin), men kjenner også murringene sånn innimellom. Går murringene dine over når du reiser deg, skifter stilling, tar en varm dusj eller lignende? Det gjorde i alle fall mine.
nea80 Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jepp, 33+4 og menssmerter som tidvis er forferdelig vonde... Mine kommer konsekvent etter at jeg har sittet/ligget for lenge med bøy i hoftene og så strekker meg ut. De kommer også ofte når jeg er ute å går tur - korte turer i rolig tempo. Om det ikke hadde vært for at barnet fortsatt er veldig aktivt og virker å ha det bra, tror jeg at jeg hadde ringt føden. Men jeg regner med at disse murringene kommer fordi utgangen ryddes for fødsel!
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Er i uke39 og har hadd det på samme måte i en del uker no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå